Tuesday 24 April 2018

Hoe kan ik de naam van mijn computer wijzigen in Windows 10

Als u de naam op uw Dell-computer wilt wijzigen, lijkt het een zware taak voor u. Het kan zijn dat je geen technisch onderlegde persoon bent en zeker, je hebt wat begeleiding nodig om dit te doen. Geen zorgen, Dell support Ireland biedt u een volledige beschrijving van stappen in dit blog die u zullen helpen bij het wijzigen van de naam op uw computer. In het geval dat u hulp nodig heeft of als u ergens vastzit, dan is het een goede optie om contact op te nemen met een expert.

Aanwijzingen om te volgen:


1- Je moet naar de "Start" -knop op je scherm navigeren nadat je je pc hebt INGESCHAKELD en vanaf daar naar "Configuratiescherm" gaat.
stap 1 - De naam van mijn computer wijzigen in Windows 10
stap 1a- De naam van mijn computer wijzigen in Windows 10

2- Ga vervolgens naar "Systeem" en klik vervolgens op "Geavanceerde systeeminstellingen" in het linkermenu op uw scherm of klik op "Instellingen wijzigen" onder een tabcomputernaam, domein- en werkgroepinstellingen. Op deze manier kunt u het venster "Systeemeigenschappen" openen.
stap 2 - De naam van mijn computer wijzigen in Windows 10
stap 2a - De naam van mijn computer wijzigen in Windows 10
stap 2b- De naam van mijn computer wijzigen in Windows 10
3- Nadat u het venster "Systeemeigenschappen" hebt geopend, klikt u op het tabblad "Computernaam". Hier ziet u een bericht "Als u de naam van deze computer wilt wijzigen, klikt u op Wijzigen". Klik op Wijzigen ...
stap 3- De naam van mijn computer wijzigen in Windows 10
4- Nu kunt u een nieuwe naam voor de computer invoeren en vervolgens moet u op "OK" klikken. Vervolgens verschijnt er een venster met de mededeling dat u uw systeem opnieuw moet opstarten om de door u aangebrachte wijzigingen toe te passen. U moet dus op "OK" drukken. Dit zal u niet helpen bij het herstarten van uw systeem.
stap 4- De naam van mijn computer wijzigen in Windows 10
5- Er verschijnt een nieuw dialoogvenster op uw scherm dat u vraagt om uw computer nu of later opnieuw op te starten. U moet op "Nu opnieuw starten" klikken om uw systeem onmiddellijk opnieuw te starten; in het geval dat u dit niet opnieuw wilt starten, kunt u de latere optie kiezen op basis van uw gemak.
stap 5 - De naam van mijn computer wijzigen in Windows 10
Hopelijk helpen deze hierboven beschreven stappen je om een naam te geven aan je computer. Als u denkt dat er enige begeleiding nodig is, bel dan naar Dell klantenservice bellen +31-858880643, technici staan altijd klaar om u te helpen.

lees ook deze blog: Problemen met Dell 0142 Foutcode oplossen

Nous fournissons également un support technique pour Hotmail France. Vous pouvez nous contacter par Numéro de téléphone Hotmail +33-975185444.

No comments:

Post a Comment